Quandu hè u tempu ghjustu per fà una uscita in u cummerciu?

Perde un cummerciu hè una parte di l'attività cummerciale. Ancu i cummircianti più prufessiunali avarianu avutu più spessu chì i principianti. Ancu s'ellu avete fattu a vostra propria ricerca, hè statu cunsigliatu da un grande mentore, è hà fattu un pianu strategicu, perde hè sempre pussibule. Qualcosa pò sbaglià in u vostru cummerciu. Ma quì hè induve avete bisognu di cunsiderà un pianu chjaru di u cummerciu di uscita.

L'exits di u cummerciu sò assai impurtanti per impediscenu più perdite. Quandu un trader cuntinueghja à perde l'affari, ci vole à riforma è andate avanti. In parechji casi, i cummircianti puderanu avè stabilitu un stop-loss, ma poi l'anu cacciatu per perseguite più prufitti. Ciò chì prubabilmente ùn capite micca hè chì a vostra pusizioni hè più profonda in a perdita.

Attaccà à u vostru pianu di uscita hè assai impurtante. Micca solu vi darà a pussibilità di prufittà, ma ancu prutege i vostri soldi da voi. Eccu e strategie chì pudete aduprà per pudè esce senza avè a perdita di soldi.

Stop-loss è take-profit

Stop-loss è take-profit sò stati strumenti impurtanti di gestione di risichi per tutti i cummircianti.

U stop-loss ùn impedisce micca u cummerciu finu à ch'ellu righjunghji a quantità di perdita chì u trader accetta. In questu modu, vi permetterà di gestisce e perdite.

Intantu, take-profit permette di stabilisce una pusizione di prufittu particulari chì vulete accettà. A menu chì u benchmark hè ghjuntu, l'accordu resta apertu.

Cunsiderate l'apprendimentu è praticà questi strumenti efficaci per avè un pianu di uscita largu.

Uscite à tempu

L'enfasi di u tempu hè nantu à u timing. Permette di chjude l'affare dopu un certu tempu.

Pudete applicà sta strategia in cundizioni di u mercatu flat o quandu gestione a vostra perdita in un trattu. Pò esse efficace postu chì a strategia vi forza à chjude u cummerciu à l'ora esatta chì avete pianificatu. In ogni casu, sta strategia ùn puderia micca travaglià se i cummircianti ùn puderanu micca mantene a tentazione di FOMO, o teme di mancassi fora, à badia. Ùn chjude i cummerci à tempu hè una di e cause di trappule. Per quessa, vi tuccherà à seguità a strategia di gestione di risichi.

Cumprendu a tendenza di u stock

Dopu avè capitu l'analisi tecniche, capirete ancu u muvimentu di u stock.

Se ùn avete micca capitu ancu l'analisi tecniche, pudete simpricimenti amparà prima. Hè impurtante per capiscenu i livelli di supportu chjave è di resistenza prima di entre in u cummerciu. Questi livelli ponu aiutà à determinà e zone induve duvete esce.

Parechji cummircianti principianti facenu errori entrandu in modu aleatoriu senza cunnosce u so mira o stop loss. Avete sempre bisognu di un pianu di uscita quandu andate in un cummerciu. In generale, vulete vende pusizioni vicinu à a resistenza è cumprà vicinu à u supportu.

Chì ghjè u vostru mutivu di vende ?

Per fà a megliu strategia di uscita, duvete cunnosce i motivi di vendita. Tenite in mente chì i vostri motivi duveranu esse lògichi. Ùn pudete micca vende e vostre pusizioni basatu solu in emozioni.

Avete bisognu à avè un bon sistema è signali per identificà a vera tendenza. Mettite in i scarpi di e persone chì volenu piglià una pusizioni in u latu oppostu di u vostru propiu cummerciu. À chì prezzu entreranu queste persone ? Pudete ancu piglià libri d'ordine per vede u voluminu di e cummerciu durante u cummerciu.

Ci hè parechje cose chì pudete fà per fà a surtita ghjusta. Ma u primu passu per successu hè di capisce u mercatu. Più vi sò familiarizatu cù u mercatu, u più grande sò e vostre probabilità di avè una bona uscita.

Condividi nant'à facebook
Facebook
Condividi nant'à twitter
Twitter
Condividi nant'à linkedin
LinkedIn