Perchè i cummircianti perdenu soldi?

Perchè spessu perde invece di piace ? Quandu si parla di cummerciu, ci sò parechje ragioni per quessa chì un cuntrattu o una seria di cuntratti ponu sbaglià è ferite u trader. I fatturi funziunali sò spartuti in interni è esterni. U cuntenutu pò incorpore a mentalità di u trader, a cunniscenza chì acquistanu, e so sperienze è i metudi. Fattori esterni chì i cummircianti ùn ponu micca cuntrullà: cundizioni di u mercatu, tassi di offerta è dumanda, estimi generale. In l'articulu d'oghje, guardemu tutte e cause di disruption.


Motivi interni
U cuntenutu di l'articulu pò esse creatu è migliuratu da i venditori. Quessi dipende interamente da u trader è u rolu di u trader in l'eliminazione di a so influenza in a so strategia cummerciale.


Statu emutivu. A mentalità di un entrepreneur hè assai impurtante. Frà altre cose, e circustanze in quale una persona gestisce un affari pò purtà à cunsiquenzi catastròfichi. Se un omu d'affari si senti ansioso o arrabbiatu, li mostrarà a so scelta. Ma ùn vi sbagliate micca : i boni sintimi ùn aiutanu mancu. L'eccitazione, l'excitazione è l'aspettattivi cunfusi ponu esse assai distruttivi.


Ùn ci hè micca capiscenu. Certi cummircianti, chì cercanu di scappà da a furmazione, sò generalmente robots, altri piglianu l'aiutu di "gestori di cummerciale", spessu scammers. Qualchidunu s'appoghjanu à a furtuna è qualchì volta facenu affari, senza alcuna preparazione. Inutili, l'idea di cummerciu cum'è un ghjocu deve finisce in una perdita. Hè pura aspittà per l'aiutu di l'altri. Un omu d'affari hà bisognu d'amparà ciò chì facenu è esse autosuficienti. Prima di fà un cummerciu, pò esse una bona idea di ricercà i tempi megliu è peghju per apre l'assi boni o cattivi. E scelte adattate ponu esse basate nantu à l'intelligenza, micca u destinu.


Ùn ci hè micca gestione di risicu. Una di e più cause di disgrazia hè a necessità di arrangiamenti di amministrazione casuale. I cummircianti vedenu a prufundità di perdite prima di chjude a so attività, ignurà l'usu di volatilità è risicate u equilibriu generale di "articuli specifichi".


Alte aspettative. Parechji cummircianti credi chì facenu assai soldi. Dunque, si precipitanu à a tenda è a mantenenu senza registri. Tuttavia, u cummerciu ùn hè micca un fattore impurtante, ma un pusitivu. I desideri innecessarii solu causanu prublemi, cusì hè megliu esse umili è cuntinuà à amparà è praticà.


Fora
Tuttu in u cummerciu hè indipendente da u mercante. Un pò avè una strategia definita chì travaglia bè è sempre crea pèrdite da u tempu à u tempu.


• U mercatu hè guidatu da e persone. Questu significa chì a ricchezza hè sempre in crescita ? Questu significa chì più persone compranu. Più clienti significa chì i prezzi più alti è l'assi ponu cresce più rapidamente. Ma ci hè assai tempu, assai persone volenu cumprà à un prezzu più altu è ponu pensà chì l'anu digià acquistatu, in a speranza chì u prezzu calarà. Puderanu sceglie di vende. A più persone vende, u prezzu di a terra più bassu è u prezzu più bassu.


Questa hè una dichjarazione assai generale, ma mostra cumu a mente publica affetta u mercatu è questu mudellu ùn hè micca dipendente di i clienti cummerciale. Hè difficiuli di spiccà da a folla è ùn esse micca influenzatu da l'opinioni di l'altri, ma i marketers anu bisognu à amparà à valutà u mercatu è pensanu per elli.


Cunclusioni
Per rompe un record mancante, un trader deve esse preparatu per agisce rapidamente è in modu affidabile. Hè impurtante cunnosce u mercatu è studià l'assi chì cummerciu. U pianu di gestione di risichi deve esse mantinutu in una manera propria è spirituale. A ricuperazione da u dannu pò esse fastidiosa, ma a disgrazia hè una parte inevitabbile di u scambiu di chiusura. Cumu trattà cun ellu è ciò chì fate per risolve hè cruciale.

Condividi nant'à facebook
Facebook
Condividi nant'à twitter
Twitter
Condividi nant'à linkedin
LinkedIn